streda 15. júna 2016

20 faktov o mne


  1. Milujem karamelové frappé
  2. Dokážem čítať hocikde a hocikedy
  3. V poslednom čase stále so sebou nosím aspoň jednu alebo dve knihy
  4. Knihy nevoniam
  5. Milujem antikvariáty a nevadí mi, keď je kniha popísaná alebo je prebal zničený (ak sa dá opraviť a čítať, aby sa mi v rukách nerozpadla, všetko je v poriadku)
  6. Chcela by som rozšíriť moju slovnú zásobu v angličtine a francúzštine, a preto sa snažím čítať knihy v cudzích jazykoch
  7. Chcela by som sa naučiť taliančinu
  8. Mojím snom je cestovať a spoznávať iné krajiny (zatiaľ sa mi to nedarí, ale snáď do staroby pôjdem aj niekde inde ako do Česka či Poľska)
  9. Milujem hrubé knihy (nad 600 strán)
  10. Síce mojím snom nie je študovať históriu, ale milujem ju a zaujímam sa o ňu (hlavne o Druhú svetovú vojnu a tragédiu v Černobyle)
  11. Nikdy som nehrala na žiaden hudobný nástroj
  12. Nemám vytýčený žáner, ktorý by som preferovala 
  13. Mávam negatívne myšlienky a som poriadny nervák
  14. Nebaví ma moja škola 
  15. Kedysi som bola závislá na bižutérii (teraz som na knihách)
  16. Som vzorná študentka, aj keď to tak nevyzerá, ale vždy sa aspoň snažím urobiť všetko tak, ako mám, aj keď ma to nebaví (vždy sa pri tom sťažujem)
  17. Robím si plány a nikdy ich nedodržím
  18. Mám knižnicu, po ktorej som vždy túžila
  19. A teraz chcem väčšiu !
  20. Som alergická a mám viac liekov ako starý človek ( a aj tak nepomáhajú )
20 faktov o mne je dosť náročné písať. Mňa sa dá charakterizovať iba dvoma slovami: Beznádejný knihomoľ. Milujem čítať rôzne knihy, rôznych žánrov. Nevadí mi si prečítať drsný triler a potom za tým čítať sladkú romantiku. Čím som staršia, tým sa viac zaujímam o vážnejšie knihy, než o knihy určené pre mladých. Niekedy však príde na mňa obdobie, kedy si musím prečítať nejakú Young adult knihu. Young adult knihy sú najlepšie na pohodu. Človek nemusí pri nich rozmýšľať. Iba sa necháva unášať písmenkami.

>Sima<

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára