štvrtok 4. augusta 2016

CHLAPEC NIKTO - Allen Zadoff (Recenzia)

Objavila som ďalšiu skvelú akčnú knihu, ktorá ma skutočne nemálo zaujala. Bola strhujúca, prekvapivá, skvelá a úplne nadčasová. A čo je podstatné, bola dôverne spracovaná. Až na detail o veku hlavnej postavy, som autorovi všetko "zožrala".
,,Nebezpečenstvo bystrí myseľ."

Obálka je akčná a vystihuje celý dej. Beh, boj, útek, misia. Pri misii, o ktorej táto kniha je, sa však stane niečo ohromné. Láska sa vkradne do deja. No dokáže vojak vycvičený len a len na plnenie zadanej úlohy skutočne ľúbiť s úprimnou maskou a sabotovať tak celú misiu??

,,Vzťahy sú najsilnejšie, keď musia prekonať veľkú prekážku, aby mohli existovať."

Táto misia je iná, výnimočná. Ale on je profík. Vycvičený na to, aby ju splnil. Dokáže to, lebo na to má. Rozhodne na to má. Ale aj profesionál môže stratiť hlavu kvôli dievčaťu, ktoré ľúbi. Bol by schopný zničiť dlhoročnú drinu kvôli citom??

,,Ľudia sa usmievajú s rovnakou ľahkosťou, s akou klamú."

V knihe sa nachádza mnoho myšlienok, ktoré aj mňa osobne veľmi oslovili. O niektoré som sa rozhodla s Vami aj podeliť. Neuveriteľne ma tento neobyčajný príbeh oslovil a určite nebanujem, že som sa dala na jeho čítanie. Zo začiatku som sa rozhodla čítať ho len z nudy, ale potom sa to vyvinulo v skvelý príbeh a ja som si ho naozaj obľúbila. Všetkým okolo mňa som hovorila, aký je skvelý a že si ho rozhodne musia prečítať. A určite na tom trvám. Odporúčam ho aj Vám. Moja najlepšia kamarátka má túto knihu práve na poličke.
,,Keď bojujete proti sebe, vždy prehráte."


Autor sa pohral s časom a napísal knihu v nadčasovom štýle, ktorý mi najprv nešiel do hlavy, ale chytila som sa naň a začala som uvažovať nad čítaním aj iných kníh od tohoto autora. Jeden z jeho románov získal prestížnu cenu a bol zaradený medzi najlpešie romány young adult. A keď som dočítala Chlapec nikto, presne som vedela, prečo si autor získal srdcia toľkých čitateľov a aj porotcov.
,,Náhoda môže byť tvoj priateľ alebo nepriateľ. Sprav z nej svojho priateľa."

Neviem, prečo som si túto knihu kúpila, sprvu ma nezaujala, no postupne som sa začítala viac a viac a už som ju nechcela odložiť. Prajem podobný zážitok pri jej čítaní aj Vám. Ďakujem, VErRoOnNyIKA ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára