štvrtok 25. augusta 2016

Hush hush - Becca Fitzpatrick (RECENZIA)

Ako ospravedlnenie za dlhšiu pauzu som sa rozhodla pridať sem recenziu rovno štyroch kníh naraz. Ako je to možné urobiť, aby sa neplietli??? Predstavím Vám najúžasnejšiu sériu, akú som mala možnosť čítať. Už vo viacerých príspevkoch z iných blogov viem, že tieto knihy sú obľúbené nielen u mňa. :) Najviac som sa usmievala pri čítaní posledných riadkov, kde Patch Nore vyznal lásku.

ZAVRHNUTÝ           CRESCENDO             TICHO                       FINÁLE

Vtipná a akčná. Skvelý začiatok.
 Doplnenie, vysvetlenie, zádrhely.
 Nudná. Zbytočne natiahnutá.
 Perfektná. Najviac som sa usmievala pri čítaní posledných riadkov. Och, tak cute vyznanie.

Ak sa Vám páčia romány, ktoré nie sú len presladené stretnutia, kvety a pusinky, ale hľadáte neľahkú cestu, tajomstvá, vysvetlenia, lži, ochranné krídla, nadpozemskosť a ten krásny nefalšovaný vzťah s prekážkami a silnými citmi, toto je tá správna voľba.

Som veľmi sklamaná, že sa tieto knihy dajú ťažko zohnať, pretože už nie sú v predaji v žiadnom kníhkupectve. Ale stálo to aj za tie rezervácie a čakanie v knižnici. Bola som uchvátená, keď som si prečítala prvý diel. Potom som chcela viac a viac. Poslednú časť som si prečítala po menšej pauze minulé leto. Patch je pre mňa stopercentne topka, ešte nikdy som tak nezbožňovala hlavného hrdinu.

Táto kniha vo mne vyvolávala celé spektrum pocitov. Smiala som sa Patchovým komentárom, plakala som, keď sa stala krivda, zúrila som, keď Nora čosi pokašľala, bála som sa o anjelov (hlavne teda of course o Patcha), modlila som sa, aby sa nestalo nič ešte horšie, roztápala som sa, keď sa Patch objavil, aby zachránil situáciu... Noru som nenávidela, ale za to Patcha som milovala. Aj keď jeho úprimnosť sa neraz kamarátila s lžou.

Obálky ma desili, ale vystihujú krásnu zavretú za tmou. Čiernobiela, anjel, ona. Sedí to!

Každá láska si musí prejsť svojimi kotrmelcami, no pravá láska sa vždy skončí šťastným sladkým bozkom.

,,Chcem sa každé ráno vedľa teba prebúdzať a každý večer vedľa teba zaspávať. Chcem sa o teba starať, strážiť si ťa a milovať ťa ako ťa žiadny muž nemiluje. Chcem si ťa rozmaznávať - každý bozk, každý dotyk, každá myšlienka budú patriť tebe. Chcem ťa urobiť šťastnou. Každý deň ťa chcem robiť šťastnou. Dala si mi novú večnosť. Buď moja, Nora. Buď všetkým. Prisahám ti, Nora Greyová, že od tohto dňa až naveky sa ti oddávam. Som tvoj. Svoju lásku, svoje telo aj svoju dušu vkladám do tvojich rúk a pod tvoju ochranu. Ja ťa nikdy nesklamem, anjelik."

-VErRoOnNyIKA-