streda 16. augusta 2017

Obľúbené slovenské knižné blogy

Veľmi rada si prezerám knižné blogy, instagramy, i keď najviac asi Youtube. Vždy si rada prečítam novú recenziu, nový článok od takých mojich TOP blogerov, ktorých sledujem už dlhšie. Niektorých aj od začiatku. V tomto knižnom svete nie som odvtedy, ako sme začali písať blog. Bolo viacero neúspešných pokusov, kedy som písala blog sama. Ale poznáte to určite aj vy. Tiež máte niekedy chuť všetko hodiť za hlavu. Vymazať každý článok, recenziu.
Preto som každý môj úbohý pokus vyhodila do koša a zabudla naň. (Takto sa to, samozrejme, stáva aj s mojimi knihami. Už som vyhodila snáď aj 10 začatých kníh a momentálne nemám žiadnu.) Preto asi vznikol taký spontánny nápad. Mať spoločný blog. Pretože keď jedna má túto "chuť", tak druhá ju podrží.

Musím povedať, že tento blog by som nevymenila za nič. Síce písanie nie je mojím najväčším koníčkom, nie som ktovieako v tom dobrá, ale milujem knihy a zdieľať moje názory na ne s vami. (Samozrejme, vždy odbočím od témy, takže späť.)
Blogy sledujem dosť dlho. Keďže som začala čítať od dvanástich a už mám 20, (v októbri, ale to je vedľajšie), tak asi tak 5 rokov to určite bude. Prezrela som neskutočne veľa blogov, prečítala veľa článkov, recenzií. Napriek tomu som ostala "verná" iba zopár blogom.
Sama píšem recenzie, ale nerada ich čítam. Neviem, ako vnímate moje recenzie vy, ale mňa musí recenzia od blogera veľmi zaujať, aby som ju prečítala. Blogy, ktoré vám predstavím, tak ich "majitelia" píšu skvelé recenzie, ktoré si vždy prečítam. Pretože ma bavia. Píšu spontánne, nesnažia sa byť niekym, kým nie sú.

Ale hlavný dôvod, že píšem tento článok je to, že je dobré robiť istú "reklamu" niekomu, kto si ju zaslúži. Veď aj ja mám rada, keď objavím nový blog.


Prvý blog vám, ktorý vám "predstavím" je http://books-mylife.blogspot.sk/. Autorka si veru nekladie servítku pred ústa, a to sa mi na nej páči. Má skvelé recenzie, články a aj keď nie vždy zdieľam s ňou názor, jej odôvodnenia majú hlavu a pätu. Nesledujem ju od začiatku, ale už určitý čas to bude.


Ďalším je http://ermenbooks.blogspot.sk/. Túto slečnu sledujem od jej začiatku. A to už bloguje tri roky! Je veľmi pozoruhodné sledovať, ako sa bloger mení. Ako sa menia jeho recenzie, články. Tu to vidím asi najviac. Ermen sa veľmi vypracovala a ja jej veľmi fandím, pretože má skvelé články, skvelé recenzie a neustále sa zlepšuje.


http://lyn-von-nightlight.blogspot.sk/ je ďalší skvelý blog, v ktorom nájdete skvelé články, či už zo života blogerky, alebo len také postrehy, myšlienky. Je veľmi ťažké hovoriť, čo je na týchto všetkých blogoch skvelé, pretože každý z nich je kvalitný. Rozdiel je v tom, že každý je iný. No nájsť tú inakosť, to musím nechať na vás. ;)


A novoobjavený blog je http://caroknih.blogspot.sk/. Tento blog som objavila na instagrame. Blogerka má skvelý bookstagram, ktorý veľmi rada sledujem, pretože fotí neskutočne dobre! A nielenže má krásne fotky, ešte aj dobre píše! Páčia sa mi skvelé recenzie a, samozrejme, články, ktoré blogerka začala pridávať.

A čo vy? Aké sú vaše obľúbené blogy? Páči sa vám takýto typ článku?

>Sima<

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára