nedeľa 5. júla 2020

Z denníka karanténnych dní

Ahojte,

Každý z nás si preskákal neľahký obdobím, ja vám teraz prezradím, ako som svoj karanténny čas strávila v Prahe.

Nakoľko už bolo príliš neskoro vrátiť sa na Slovensko, zostala som v Pražke. Mám tu svoju polovičku aj prácu predsa. Práca však pošla a môj drahý začal čas tráviť u seba v práci. Celé dni som tak mala len pre seba. Ako príjemne to znie, tak na nervy mi to liezlo. 

Keďže moje knižky na recenzovanie zostali u Simonky, ja som zostala v Prahe a čítania bolo menej a menej, siahla som po pár zdrojoch, ktoré mi pomohli zaplniť čas. 


📚 Online nakupovanie
Moja prvá objednávka bola z AlbatrosMedia. Toto vydavateľstvo milujem. Majú skvelé akcie, občas aj dopravu zadarmo, expresne rýchle dodanie a veľmi priateľský prístup ku zákazníkom. Ako slovenský, tak aj ten český ;) Objednala som si knižky ako Krverůž, Génius, alebo Město duší. A svoj výber som skutočne neoľutovala. 
Ani moje milované Bookdepository som nenechala bez povšimnutia. Prišli mi ztadiaľ The Darker Shade of Magic, ktorú si zatiaľ šetrím ,,na horšie časy", pravdepodobne na Vianoce, a tiež som neodolala sérii Red queen. Áno, chystám sa na english rereading.
Takisto som knižky prijímala aj od Simonky. To bola tá najkomplikovanejšia časť, ale zvládli sme to.
Na podporu aj našich milých kníhkupectiev treba myslieť. Tiež sa aj kníhkupcov snažili zjednodušiť nám nákup a ponúkali veľa zľiav a súťaží.
Joj, ťažšie to však s fotkami. Absolútne vôbecsom nemala nápady, kde a ako fotiť knižky na blogu na IG :O Rúškové prechádzky po Prahe neboli práve mojimi najobľúbenejšími.

📚 Online knihy
Našla som pár zaujímavých webových stránok ponúkajúcich e-pub-y. Nájdete ich na mraky ;) rovnako som si pár kúpila aj z Amazonu, ale aj Martinus a rôzne knižnice mali zverejnené knižky online. Stačilo sa iba zaregistrovať/prihlásiť. Napríklad knižku o kráľovnej Alžbete II. Malo to byť k bakalárke, ale nakoniec som siahla po inej téme.

📚 Učiť sa
Ako som mala mnoho času na premýšľanie, zistila som, že môj odbor asi nebude mojou budúcnosťou a začali ma viac lákať technológie. Využila som online výuky z DataCamp-u, 4study, LinkedIn-u, alebo ibyčajne jednoducho z YouTube-u. 
Dnes je extrémne jednoduché nájsť materiály k samovýuke, a tak som to využila. A bolo to ultra jednoduché. Naozaj vám netreba nič viac než dobre naladenú hlavu ;) 



📚 Upratovanie
Ak nič viac, tak sme mali aspoň dostatok času na premyslenie, čo spraviť s našimi interiérmi. Zistila som, že zbytočností som mala naozaj dosť :D

📚 Cvičenie
Dostatok času sa mi poskytlo aj pre moje telo. Keď nie na chudnutie, tak aspoň na akotaké zflexibilnenie mojej neohybnosti. 40 minút denne som venovala pohybu a teraz, keď som prestala, opäť by som sa k nemu rada vrátila. Zas mi začalo obdobie výhovoriek :D

📚 Filmovanie
Počas týchto dní som pozerala This is us a začala sa moja Gilmore girls závislosť:D

📚 Relax
Čítanie, spánok a skrášľovanie. Viem, že pre mnohých bolo tito home-office-ové obdobie pyžamovou párty od rána až do večera, mňa však chytali ,,depresívne" stavy, keď som sa nemala kam vyobliekať. A tak som si po izbe chodila v tylových sukničkách a robila som si krásnu náladu. Kašľať na to, kto si čo pomyslel :D 
Moje čajíkové chvíľky tiež spríjemňovali sviečky a knižky. Občas som ich však vymenila za novú manikúru ( O nej článok o pár dní ;) napíšte ak budete mať záujem, ale aj tak všetci vieme, že si ho napíšem aj sama pre seba :D :O ).



Dúfam, že ste svoje pomalšie obdobie tiež využili na oddych a zároveň ste nezleniveli ;) že ste si spríjemnili a vyplnili chvíľky ticha a nezbláznili ste sa ako ja :D

Majte sa krásne a nezabudnite aj teraz myslieť aj na seba ;) 

❤️

- Veronika - 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára