nedeľa 21. januára 2018

Dva zázraky #1 ;)

Hahhh, nové články ;) O čom asi tak budú??? Ktoré dva zázraky mám na mysli?? Už ste v očakávaní?? Len vás varujem, že to bude rovnaká sprostosť ako ja :D
Dvomi zázrakmi som myslela naše dve ruky, vážení ;) Pravú aj ľavú, pretože dokážu divy ;)

Očko k očku

Určite ste si nevšimli, že kreativite medze nekladieme. Nezľakneme sa ničoho. Vyšívame, vystrihujeme, šijeme, lepíme, navliekame, vymýšľame, spájame, čítame, píšeme, hráme sa a...

No čo som vynechala?? O čom budú nasledujúce slová?? ;)

Nebudeme hrať hádanky, dnešné očkovanie bude o háčkovaní.

Podľa mňa je háčkovanie jednoduchší spôsob štrikovania :"D Ja už som skúšala háčkovať deku, hračky pre bráška, vankúše, aj dečky pod kvetináč. Všetko bolo lepšie ako môj krivoľako uštrikovaný šál :"D Raz by som si dokonca chcela uháčkovať sveter. Mám vlnu, aj vzor, ale neviem sa k tomu odhodlať. Možno čakám na studenšie počasie :D Pravdou však je, že mám rešpekt a bojím sa, že bude vyzerať hrozne. No raz to určite prevediem do skutočnosti.

Vždy ma nadchne niečo iné, a tak pri objavovaní instagramu vždy nájdem krajší vzor, a tak seknem svoju doterajšiu prácu a som nadšená novým vzorom. Touto taktikou už mám začaté štyri deky :"D Rada by som ich dokončila všetky, ale nebudeme si klamať, časovo je to veľmi náročná záležitosť. Je potrebné poriadne si premyslieť vzor a začiatky sú najhoršie tým, že je treba nájsť si správnu techniku, aby deka ladila a aby každý riadok, či opakujúci sa motív, nebol iný.

Mňa háčkovanie baví a nebudem vás tu lanáriť, aby ste tiež začali háčkovať. Chcem vám len ukázať, prečo ma to tak baví. Podeliť sa s vami o svoj kútik fantázie. Pre mňa je fajn pocit vyrobiť si niečo sama. Mám zo seba potom taký skvelý pocit :D a potom všetkým ukazujem a posielam, čo som vyrobila a cítim sa tak šikovne. :"D tiež som momentálne zapojená do DofE a vyrábam hračky pre deti do detských domovov.

V dnešnom preinternetovanom svete nie je ťažké zohnať návod, fotopostup, videopostup, a tak sa nemusíte báť, že by ste nevedeli, ako na to. Môžete si dokonca vybrať spôsob, ktorý vám bude vyhovovať. Ja už si koľkokrát ani návody nehľadám. Pozriem sa a vyrobím si svoj vlastný postup a idem si po svojom, pretože v mojom prevedení sa môj výtvor len málokedy podobá na ten z predlohy. Ale tiež si radšej pustím video a robím si k nemu vlastné poznámky. Je to síce časožrútska záležitosť, ale mám to po sovjom. Mám aj návody, ktoré sú zložené z mojich poznámok a každá časť hračky je z inej stránky a podone... Je to na vás, nemusíte sa striktne držať návodov a stresovať sa, že ste niečo vynechali alebo zmenili. ;)

Tiež si môžete vybrať z milión vzorov, kombinovať ich, kombinovať farby a vytvoriť si niečo, čo sa páči hlavne vám. Navyše taký háčkovaný medvedík je krásny darček, no nie?? ;)

Toto leto ma chytila háčkovacia mánia. Môj brat si zmyslel, že chce korytnačky, ja som mu spravila korytnačky a už som neprestala a ďalej som si hľadala návody a háčkovala som. Je to milé a z niektorých výtvorov som naozaj nadšená. ^^ Odvtedy hľadám a vymýšľam stále ničo viac a viac fancy. Robila som už medvedíkov, anjelikov, túto zimu na Vianoce sedem snehuliakov, hrošíka, koníkov, mačičky a ešte zďaleka nekončím.

Ak ste zvedaví na moje výtvory, niektoré mám zavesené na mojom instagrame a dokonca aj na našom spoločnom je ich pár. Nie veľa, ale postupne ich budem pridávať a zväčšovať svoje portfólio, keď už prijímam aj objednávky ;)

Nebojte sa, toto nie je prvý a zároveň aj posledný článok o háčkovaní. Bude ich viac a podobne ako moje writing články o písaní, i tieto budú mať svoje zamerania a špecifikácie.

Dúfam, že vás tieto články oslovili a že teším sa na vaše príspevky. Pokojne nás kedykoľvek oslovte pri akejkoľvek otázke či probléme. Rady vám pomôžeme. ♥

Toď pár slov z môjho sveta ;) ♥ Užite si víkend ;)
-Rony-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára