streda 15. júna 2016

20 faktov o mne

1) Chcela by som mať veľkú knižnicu
2) Bolí ma keď vidím zničenú knihu
3) Najlepšie sú akcie na knihy
4) Páči sa mi moje písmo
5) Som beznádejný romantik
6) Svoje sukne si šijem sama :D
7) Jamie McGuire, Carrie Bradshaw ♥
8) Nepijem kávu
9) Zbožňujem ružovú
10) Hrám na gitare a na klavíri
11) Píšem "knihy" a chcela by som sa stať spisovateľkou
12) Milujem palacinky
13) Háčkujem ♥
14) V poslednom čase je mojím druhým domovom wattpad :D
15) Moja najlepšia kamarátka Jamie tiež rada číta *-*
16) Mám rada prechádzky, najmä tie s krásnym výhľadom
17) Chcela by som byť jazykovo zdatnejšia a zdokonaliťsvoju francúzštinu a angličtinu
18) Častokrát sa urážam, ale nedokážem sa tváriť vážne :D
19) Chcem, aby sa vám naše recenzie páčili
20) Tajne dúfam, že budeme mať aspoň malý úspech :)

Tak hor sa do čítania... ;) ak budete čítať knihy, ktoré sme prečítali tiež, určite sa s nami podeľte o vaše pocity, poteší nás to ;) ak sa budete báť si niečo prečítať, pokojne nám napíšte a my vám s radosťou pomôžeme ;) ak hľadáte knihu na čítanie, ale neviete sa rozhodnúť alebo vás ešte nič neoslovilo, napíšte nám a my s vami budeme hľadať až kým neskončíte s knihou na kolenách, po krk v čítaní ;)

Ďakujem za čas, ktorý ste venovali tomuto článku,
VErRoOnNyIKA ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára