piatok 1. júla 2016

Wattpad goals RECENZIA

Ahojte, rozhodla som sa vám priblížiť svet e-readingu. Predstavujem vám teda (podľa mňa) skvelú aplikáciu/stránku, ktorá je obľúbená u mnohých nádejných autorov, či vášnivých čitateľov. Je to wattpad.com. Ja by som si nevedela predstaviť svoj deň bez toho, aby som cestou do školy nemala vo svojej kabelke knihu. Ale keď som tak unavená a nevládzem so sebou pratať nejakú ťažkú knihu, prichádza na rad wattpad. Ten mám so sebou vždy, keď mám so sebou svoj telefón.
Teraz vám priblížim, čo to je. Je to miesto, kde sa nadšenci čítania a písania môžu angažovať. Je to miesto, kam keď zablúdite a nájdete ten správny príbeh, už sa odtiaľ tak ľahko nedostanete. Je to miesto, kde môžete spokojne publikovať vaše príbehy a nemusíte sa báť, pretože čitatelia si cestu k vám vždy nájdu a pokiaľ píšete naozaj dobre, odmenou bude umiestnenie v rebríčku, rôzne nominácie, krásne komentáre a hlasy od čitateľov. Toto je miesto, kam vždy rada zablúdim a nemusím sa báť, pretože tam vždy nájdem niečo nové.
Wattpad ponúka aj malinkú možnosť úpravy písma, vrátane veľkosti písma a aj podsvietenie textu.
Ďalšou z výhod je aj komunikácia medzi autormi a čitateľmi alebo len jednoduché zdieľanie dobrých príbehov medzi kamarátmi. Zdieľanie a odporúčanie.
Ak už ste začali čítať a prišli ste do štádia, kedy by ste chceli napísať aj niečo vlastné, máte nápady, ale možno neviete ako to skĺbiť dokopy, viete skvele písať, no nemáte inšpiráciu, wattpad vám ponúka množstvo príručiek ako zvládnuť svet wattpad písania. Taktiež existuje aj veľa čitaeľov, ktorí sa už stali spisovateľmi, ktorí sú tiež ochotní odkryť čo-to zo svojho umenia.
Chcela som, aby sa aj ostatní dozvedeli o svete menom wattpad. Nedávno som čítala jeden naozaj úžasný príbeh a povedala som si "Škoda, že to nie je kniha, mohla by som ju zrecenzovať." A potom mi napadlo toto. Tak som sa dala do písania a práve čítate výsledok.
Aby som tu nemlela stále len o výhodách, dám vám nejaké moje vlastné odporúčanie ;)

 Toto je ten super úžasňácky príbeh, ktorý som nedávno prečítala. Doslova som hltala každé slovo. Nebudem vám prezrádzať detaily, ale môžem vám prezradiť, že si to zamilujete. Som naozaj veľmi rada, že som mohla čítať niečo tak akčné, strhujúce, nenávistné a romantické zároveň. Každou kapitolou som chcela vedieť viac a viac a aj keď sa tu strieda viac pohľadov, vždy som presne vedela, čo sa deje a slovo 'chaos' som pri čítaní tohto diela nepoznala. Vedela som len, že sa čím skôr chcem dostať na koniec, pretože som nemohla vydržať tie chvíle, keď som musela ísť do školy a nemohla som čítať. A pre moje šťastie autorka napísala aj skvelé pokračovanie, ktoré mám práve rozčítané. Jediné, čo ma chvíľami odrádzalo, bola dĺžka kapitol. Brutálne! Ale ak by sa táto kniha stala ozajstnou knihou, už teraz stojím na čele fanklubu!! ♥ ♥ ♥
Toto bol môj prvý príbeh, ktorý som prečítala na wattpade. Istý čas ho prekladala moja najlepšia kamarátka a pridávala ho na svoj blog, ale keď s tým prestala, chcela som vedieť ako to skončí, pretože ma to tak nejak fascinovalo. Zamilovala som sa do mena Colton a priala som si, aby celý svet nebol tak komplikovaný, ako je.
Toto je príbeh v angličtine, ale to je na wattpade super. Že tam nájdem vždy niečo super a čítať v angličtine má prínosy do osobnej komunikácie, rovnako ako čítanie samo o sebe obohacuje našu slovnú zásobu.
Teraz už sa nebojím ponoriť do čítania anglických textov a nemusím sa zdráhať a čakať, kým niečo vyjde aj v slovenčine, pretože si rada čokoľvek prečítam aj v angličtine, či francúzštine.


Tu je pár ďalších príbehov, ktoré ma oslovili. Nedá sa vymenovať ich všetky, pretože potenciál majú všetky. Toto sú tie príbehy, ktoré sa dostali ku mne a získali si moju priazeň :)

Toto je koniec celého článku, ďakujem vám za čas, ktorý ste venovali čítaniu tohoto článku a ak by ste potrebovali pomôcť, či už s čítaním na wattpade, písaním alebo čímkoľvek podobným, pokojne sa ozvite, my vám rady pomôžeme ;)
VErRoOnNyIKA ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára