streda 14. marca 2018

Zlodeji snov - Maggie Stiefvater (recenzia)


,,Meč nie je zabijak, je to nástroj v rukách vraha."

Pred nedávnom som sa nechala nalanáriť na túto sériu a neviem čím to bolo, no nezaujala ma tak, ako som to očakávala. Páčil sa mi príbeh, nápad aj postavy, no celkovo ma to, roztlačené na štyristo stranách, nenadchlo. To sa však zmenilo pri druhom pokračovaní.

Zlodeji snov mi ponúkli presne tú dávku napätia, akú som očakávala a keďže som si nemyslela, že tieto knihy sú tak fajn, totálne ma prekvapila. Takže áno, tieto knižky sú fajn a som rada, že ma doma čaká aj tretí diel.

,,Čo chceš, Adam? Cítiť, že som hore, keď mám otvorené oči."

Postavy zostávajú. Blue som si obľúbila, bola normálna a kliatba ju poriadne žerie. Gansey, to je stále rovnako smelé zlatíčko. Stojí pri svojich kamarátoch a ženie sa za pokladom. Adam sa však zmenil. Je nervózny, odťažitý, nevyrovnaný. No a vždy nasrdený Ronan je ešte nasrdenejší. Spoznáva svoj snívací svet a snaží sa ho pochopiť. Každý z nich rieši svoje vlastné problémy okrem ich spolupráce. Bojím sa však o to, čo sa môže stať s ich vzťahmi, keďže sú naštrbené.

Čo sa týka prekliateho bozku, niečo sa rysuje a nie je to len tak niečo. Myslím, že už sa niečo udeje. Cítim to!! Stále sa niečo deje, no celkovo mám pocit, akoby sa nikam nepohli.

,,Som ryba, ktorá zabudla, ako sa dýcha vo vode."

V tomto dieli sa na scéne objavujú nové postavy. Nepriatelia, no i nové lásky. Vzťahy sa tu podivne prepletajú a úprimne som zvedavá, čo sa ešte môže odohrať, pretože ďalšie smerovanie si neviem predstaviť. Viem, však, že utorka nás prekvapí. Nerozumiem tomu, ako sa môže neustále tak rozpisovať, je to dosť zdĺhavé a koľkokrát napísané, že ma toľké opisy zdržujú.

Asi až niekde za polovičkou knihy som pochopila názvu :"D Aj keď ma Ronanove sny bavili, bolo v nich niečo surové, čo ma nie veľmi lákalo. Najviac ma však bavilo Adamove hľadanie pokoja.

Niet pochýb o tom, že atmosféra naberá na obrátkach. Už iba dve knižky. Som zvedavá, čo sa stane ďalej ;)

Za knižočku ďakujeme preskoly.sk. Zakúpiť si ju môžete tu ;)
-Rony-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára