streda 28. septembra 2016

After - Anna Todd (RECENZIA)

Také malé povzbudenie na úvod: Nikdy si nenechajte radiť od ostatných, čo je a čo nie je dobré! Je len a len na vás, čo vy považujete za dobré a čo považujete za zlé. Prečo som začala takto? Pretože toto bude recenzia o knihe AFTER (o celej sérii). Je to fanfiction, a to mnohých odrádza. Keď som v kníhkupectve uvidela tú nádhernú obálku, povedala som si, že tú knihu chcem a nech ma preto ohovára aj celý svet a oplatilo sa stáť si za svojim, pretože tieto knihy milujem a v posledných týždňoch som bola na nich závislá. Čítala som dlho do noci, vo vlaku, v škole, doma, všade...

You can't judge a book without reading from cover to cover.

Takže o obálke už som napísala, že je úplne nádherná a taká skvostná.
Všeobecne sú tieto knihy hrubé, ale nenechajte sa odradiť množstvom strán, pretože pod množstvom strán sa skrýva množstvo akcie a úžasnosti.

Nedokázala som sa odtrhnúť od týchto kníh. Čítala som ich v angličtine na wattpade a chcem ich doma!! Budem ich čítať stále dookola, pretože sú skvelé. Ano, sú plné vulgarizmov, takých tých hot scén, plaču, výčitiek, hnevu, alkoholu, ale je to tak nadupané, že nebudete mať čas vnímať svet okolo vás načisto vás tento príbeh pohltí, tak ako to bolo aj u mňa.

Tessa má pevné ciele a milého priateľa, až kým nestretne Hardina, čiže Harryho. Harry je flákač, ale má rád literatúru. To by mohol byť prvý znak toho, že by to mohlo fungovať, no nie?

It's ironic, really: The man who hates the world is most loved by it.

Tento príbeh dvoch odlišných ľudí je plný hádok a uzmierovania, vernosti a úletov, ale hlavne je o dôvere a o tom, ako sa dá všetko veľmi jednoducho pokašľať. Ja viem, že mnohý to možno opisujú inak, ale nie sme všetci rovnakí, a preto aj moja interpretácia sa môže od ostatných líšiť. Každý si však nájde to svoje a mňa si získala práve Harryho úprimnosť, hrubosť, krutosť, neovládanie, Tessina vytrvalosť a vôľa pomôcť, a mnoho ďalšieho, čo sa ani nedá opísať. To musíte zažiť! Rozhodne vám to odporúčam! ♥

Našla som viac ako len peknú obálku. Našla som akčný príbeh, kde sa neustále deje niečo nové. Ani si nestihnete všimnúť, či už sa niečo skončilo, vyriešilo, pretože dej ide rýchlo dopredu. Všetky tie "posteľové" scény by mali byť znesprístupnené deťom, ale sú tak detailné a, prepáčte mi to slovo, kúzelné. Keď čítate, máte pocit, akoby ste boli na ich mieste. Veľmi emotívny zážitok.

I like who I am with you.

Prajem vám už len príjemné čítanie a budeme rady za vaše odozvy ;) - Rony -