sobota 12. augusta 2017

Piata vlna - Rick Yancey (Recenzia)

Ó môj Bože!! Neodpustím si začať tu. Videli ste film??? Moja sestra ma raz prinútila pozerať sa na to, čo chcela ona a bola to bomba. Pozerali sme aj na druhý deň, pretože som bola nadšená a v momente som musela mať doma knihy, pretože som jednoducho musela vedieť, čo sa stalo potom.

No a býva to pravidlom, kniha bola ešte lepšia ;) Neľutujem, že som knihu čítala až po pozretí filmu, pretože ma to o zážitok neukrátilo. Niektoré situácie boli pre mňa prekvapením. Táto kniha mi dala presne to, čo som chcela. Stovku pocitov a nadšené očakávanie.

Obálka je jendoduchá. Je síce žltá, ale môj osobný názor na žltú teraz prehliadnem. Obálka je jednoduchá a nepotrebuje viac slov. Dôležitejší je obsah.

Pri obsahu môžem zostať so sánkou dole. Absolútne som nečala, že ma autor prekvapí toľkými pohľadmi. Dobre, nebolo ich toľko, ale bolo ich dosť na to, aby ma to zmiatlo. Tešila som sa na ďalšie kapitoly z pohľadu Cassie a viete čo spravil autor?? Ďalšie kapitoly napísal o malom Sammym. Bolo to roztomilé, ale viete si predstaviť, čo to so mnou robilo, keď som chcela vedieť, čo je s Cassie??? totálne napätie a hltanie strán.

Čo sa týka postáv, pamätáte si Twilight a rozdelenie fanúšikov na teamEdward a teamJacob?? Tu to nebolo inak. Mňa jednoznačne ohúril Evan Walker, pretože by ste nikdy nečakali, že sa z neho vykľuje taká milá potvora. Napríklad moja sestra je jednoznačne na strane Bena Parrisha, ktorý podľa mňa je až príliš veľký nafúkanec (teda aspoň bol, kým neprišli mimozemšťania) a ešte dieťa. Možno absolvoval tvrdý výcvik a stal sa seržantom, ale ja som z neho silu necítila. Preto dúfam, že si ma možno získa v pokračovaní.

Autorov štýl písania teda vôbec nie je len taký malý obláčik, je to búrka a hurikán. Totálne vás zaženie do najosamotenejšieho kúta so svetlom, aby ste čítali. Úplne vás chytí a núti vás vypočuť si jeho príbeh. A keby som sa nepozrela z okna a nevidela by som, že nad našimi hlavami žiadna vesmírna loď nie je, uverila by som mu to. Bol to skutočne reálny príbeh so zvratmi a kotrmelcami. Neviem si predstaviť, žeby som patrila medzi posledných ľudí žijúcich na zemi, no pekné by to určite nebolo. No keby to bola pravda, vyzeralo by to ako toto.

Všetok ten zmätok prúdici od každej postavy bol až hmatateľný. Nikto ničomu nerozumel. Žiadna výhra neexistovala, no aj tak si našli svoj cieľ a bojovali. čo iné by im zostávalo?

Ja len toľko a hor sa na ďalší diel!!!
-VErRoOnNyIKA-
♛♛♛♛♛♛♛♛♛♕




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára