sobota 2. septembra 2017

Rereading Zavrhnutý

💕 Moja jednotka vždy a všade💕 

Každý z vás má na svojom konte prečítaných kníh tie obľúbenejšie, aj tie menej obľúbené tituly. Určite sa tam nájde aj nejaká totálne dokonalá pre vás. Prečo o tom splietam práve teraz??? Ja vás zavediem do sveta mojej najobľúbenejšej knihy (aj keď stojí za tým celá séria). Bola to kniha vďaka ktorej som zistila, že chcem čítať ešte viac. Dovtedy som síce chodievala do knižnice, to áno, ale to bol ten zlom, kedy som začala chápať ten pravý význam slov.

#ZAVRHUTÝ #HushHush #BeccaFitzpatricková #Patch&Nora #PadlýAnjel #Záhada #ČierneKrídla #myfavoritebook #rereading #lifeinbook #thefeeling

To je ono!! Každý mesiac, keď sa so sestrou stavím v knižnici, zastavím sa na mieste, kde som HH videla po prvýkrát. Vždy som ju očami hľadala, ale zakaždým tam boli len pokračovania. Vždy som sa nad tým pousmiala. Hovorila som si, že práve ju niekto číta a je z nej rovnako nadšený ako ja. Hádajte, čo sa teda stalo, keď moje oči našli prvý diel?? Vzala som si ju.

Teraz, keď opäť čítam knihu, ktorá mi neraz vyčarila úsmev na tvári, zisťujem, že je všetko inak.Mám pocit, akoby niekto vymenil jej stránky. Ale nevymenil. Len už je to pár rokov dozadu, keď som ju čítala prvýkrát a naposledy. Prešla už fúra času a moja hlava zabudla na všetko, čo sa tam dialo. Preto som teraz nanovo fascinovaná týmto príbehom. Opäť!! Opäť sa smejem na Patchovom neoblomnom vystupovaní, opäť sa s Norou bojím a opäť zažívam ten zmiešaný pocit emócii. Odznova. Zas a rovnako veľmi.

Moja hlava si pamätala len, že Patch sa s Norou stretol na hodine biológie. Myslela som si, že ju pobozká skôr. Myslela som si, že prvá kniha je o ,,oťukávaní". No celé som si to pamäatala zle.

Zabudla som na vtipnosť Patchových poznámok, zabudla som na Norinu tvrdohlavosť a ostražitosť, zabudla som aj na Veeinu odviazanosť a bezzábrannosť. Zabudla som na Eliota. Zabudla som na školskú psychologičku. Fakt mi za tie ubiehajúce dni, týždne a mesiace utekali z hlavy udalosti.

Mnohí si možno poviete, ,,jedno veľké klišé, veď si môžem prečítať aj inú knihu o anjeloch.." a bla bla bla. Je to tak, ale štýl autorkinho písania ma nadchol. B.F. píše tak ľahko a nenútene. Tak reálne, až si prajete spadnúť do náručia Patchovi a zahľadieť sa do očí čiernejších ako sama noc.

Smiala som sa, bála som sa a srdce mi bilo ako o život. Za to mohlo Hush hush a viem, že to nebolo poslednýkrát, čo som si moju srdcovku prečítala.

Preto... nebojte sa čítať knihu, ktorú ste už niekedy prečítali. Zakaždým vám poskytne nový uhol pohľadu, všimnete si iné prepojenie, nové okolnosti a môže vám zviať dych opäť. O zážitok vás neukráti.

-VErRoOnNyIKA-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára