sobota 4. novembra 2017

Zoznámte sa, moja knižnica! ;)

,,You can find magic wherever you look. Sit back and relax, all you need is a book." - Dr. Seuss

Sima tu hádže také články, že ja môžem ísť zbierať kytičky na lúku :"D Tiež má ďaleko väčšiu knižnicu, a preto sa vám v tomto príspevku prihováram ja ;) Vezmem vás na prehliadku mojej knižničky a ukážem vám moje krásky, lásky a sklamania, pretože Sime by to zabralo týždne a vám dni kým by ste sa prelúskali cez príspevok plný jej pokladov.

Moja knižnica sa rozrastá a obávam sa, že knižky za chvíľu nebudem mať kam dávať. Akosi sa nám s nimi roztrhlo vrece. Neustále premiestňujem a upratujem moju veľkú poličkovú stenu nad posteľou, aby som mala systém a miesto. Nie je to jednoduché, moje predstavy sú až príliš detajlné. Zatiaľ som knihám venovala dve poličky, no budú potrebovať viac.

Knihy si ukladám podľa vydavyteľstiev, ale pokiaľ ma kniha naozaj dostane, musí mať miesto v nižšej poličke. Tam mám booklab, yoli a cooboo s ČK od motýľa,  sladkou sériou a after v anj. Vyššie mám tie, čo som ešte nečítala, nepodarené darčeky a detské knihy. Jednoznačne je očividné, že zbožňujem tú poličku nižšie. 

Tešia ma naše spolupráce. Práve naše spolupráce obohacujú moje kráľovstvo a zapĺňajú mi poličky. Hlavne booklab ma vždy dostane nejakou coool novinkou ako napr. Polnočná dáma alebo Vrania šestka. Cooboo mi ponúka milé cute oddychovky. Čo sa týka Fortuny, tak Chodiaca katastrofa vždy zostane mojou srdcovkou. 
Mnohý ste už moju knižnicu videli pred rokom na instagrame medzi našimi prvými fotkami ;) ak sa chcete presvedčiť alebo si ju pripomenúť, môžete sa k nej dostať tadiaľto ;)

Na najvrchnejšiu poličku vpravo, som si začala ukladať neprečítané recezáky a knihy v anj. áno, presunula som tam aj svoju After. Hneď vedľa mám moje miláčikovské deky, ktoré zbožňujem. O sviečkach, ktoré na poličkách mám som písala v príspevku o kráľovstve kníh a sviečok. Takže knihy, sviečky, deky ;) Čajík a tá atmosféra, ktorú vám nikto nevezme. To je niečo!


Sami vidíte, čo mi pribudlo a ja vám teraz priblížim moje obľúbené ;)

♕ najhrubšia kniha v mojej knižnici: Mesto kostí
zbožňujem príbeh Clary a celý tieňolovecký svet, najmä zázraky Cassandry Clare, úžasná autorka
♕ najkrajšie prevedenie: Letní dny a noci
toto bol darček od priateľa a čítam z nej vždy, keď sa on učí na skúšky a je to taká moja milovaná, ktorá mi pripomína jeho ♥
♕ najzaslzenejšia/najdojemnejšia: Tisíc chlapčenských bozkov
nikdy by mi nebolo napadlo, že niečo tak krásne a cute by ma mohlo rozorvať na kúsky, a to táto knižka rozhodne urobila
♕ najúžasnejšie: Polnočná dáma, Chodiaca katastrofa, After,  (hush hush)
to budú vždy moje preferované a rada k nim vždy vrátim
♕ najvrrr: After
vy viete prečo, jednoducho je to písané tak dynamicky a odvážne, že sa nemôžete odtrhnúť, nech už sú hlavní hrdinovia akokoľvek sprostí a naivní, nech sa dej opakuje akokoľvek dlho, aj tak vás to nedradí
♕ najnovší úžas: Vrania šestka
milujem vrany a pávy, nový príbeh, nový svet a nový skvost, ktorý ma nútil zatajiť dych
♕ najmilšia: Selekcia
také milé, jemné, princeznovské, kde sa nikdy nič zlé nestane a vždy zvíťazí gýč a romantický predvídateľný šťastný koniec
♕ najnapínavejšia: Piata vlna
oproti filmu sa kapitoly strašne ťahali a ja som najviac zbožňovala tú časť o Cassie, ibaže sa všetky striedali a ja som hltala stránku za stránkou, len aby som sa dozvedela, čo je s Cassie
♕ najmotivačnejšie: Denníky Carrie B.
môj spisovateľský vzor, tu niet o čom
♕ najobsiahlejšie/ rýchle/ akčné: Diamantový dvor
už v polovici som mala pocit, akoby kniha už mala byť na konci, ale ona pokjračovala ďalej s ďalším vývojom ešte prudším než ten predtým, podobné Selekcii
♕ najlepší zvrat náklonnosti: Na dvore z tŕňov a ruží
neznášala Feyre, ona bola tak hlúpa a neviem či to bolo prekladom, ale jej myšlienky sa mi absolútne nepáčili, celá bola totálne hlúpa, nepremýšľala a tie jej ,,chúťky" a niektoré pomenovania vecí ma znechutili viac ako dosť, avšak koniec ma dostal a na ďalšiu časť sa teším, tiež som si obľúbila Rhysanda viac ako Tamlina, Tamlin bol ťuťmák a Rhys sa s ničím nepapral
♛ Červená kráľovná
tu ma uchvátil nápad rozdelenia sveta krvou, druhý diel ma nadchol o čosi menej, ale aj vďaka napínaku na konci sa nehorázne teším na tretí diel

Dúfam, že sa vám tento náš nový článok potešil alebo aspoň zaujal, kľudne nám napíšte, čo čítate vy a kde ukladáte svoje obľúbené knihy ;) potešíme sa vašim nápadom ♥
-Rony-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára