štvrtok 15. februára 2018

Najlepší booktuberi #2

Len nedávno sme vám priniesli článok o najlepších booktuberoch, a teraz je tu druhá časť! Sme veľmi prekvapené, že prvá časť mala až taký úspech. Veď skvelým ľuďom treba určite robiť reklamu :-) !

Tak sa môžeme rovno vrhnúť na to:
Prvú, ktorú musím jednoznačne zmieniť je Dorota Noon. Úplne zbožňujem jej videá, pretože číta ozaj dokonalé knihy, rada nakupuje v antikvariátoch, číta knihy od Odeonu a celkovo máme dosť podobný vkus na knihy. (Veľa kníh, ktoré odporúčala, som si neskôr zakúpila.)
Samé skvelé knihy, úžasný pohľad na knihy a tiež rada kupuje veľa kníh. ;-) Čo môže byť lepšie? A ak ste čítali predchádzajúci článok, tak prispieva aj na kanál Martinusu CZ, pretože tam točí moje obľúbené videá Baví-Nebaví.


Keďže som už spomínala, že som si už zopárkrát kúpila knihy, ktoré som videla vo videu, nemôžem nespomenúť aj Hlavu plnú kníh. Taktiež skvelé videá, veľmi kvalitné knihy, či už klasiky, trilery, príbehy zo života.


Ďalšou skvelou žienkou, ktorá ma rovnaký problém ako ja, často sa zraní pri otváraní balíčkov, je Suzanne A. White. (Každá booktuberka, ktorú tu dnes zmienim, má skvelé videá, dobrý vkus na knihy, zaujímavé spracovania videí a dokáže vás zaujať už pri prvom videu. ;-))


Český knižný svet na Youtube je celkom dosť rozvinutý, a tak sa nájdu knihomoli, ktorí milujú detektívky, klasiky, ale aj tí, ktorí fantasy, young adult knihy. Svět podle Marillee sa zameriava skôr na tie young adult. Táto žienka je teda vždy plná energie, a keď si pozriete jej videá, máte hneď lepšiu náladu.



Poslednou, mojou úplne najlepšou je Nadi Ya, lenže tu je ten problém, že prestala natáčať. Napriek tomu vám ju tu musím spomenúť, pretože si skrátka musíte pozrieť jej tvorbu. Dúfam, že sa opäť vráti k videám, pretože jej videá ozaj stoja za to !


A na záver ešte taký menší bonus. Jedna slečna - Eliss Books - začala točiť iba teraz videá, ale má veľký potenciál stať sa úspešnou v Booktube sfére.


Na záver mi treba spomenúť, že toto zďaleka nie je všetko. Sú aj booktuberi, ktorých veľmi dobre poznám, ale nepozerám všetky ich videá. Chceli by ste vedieť aj o takých? Určite nám napíšte, rady sa s vami podelíme o ďalšie tipy na videá, ktoré vás určite zaujmú. :-)

>Sima<

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára