sobota 30. decembra 2017

Šťastne až naveky - Kiera Cassová

Čeština, nečeština, sériu treba dokončiť a ja si neviem predstaviť krajšie šťastne až naveky.

Táto krásna sladká rozprávková knižka bola šťastným koncom pre všetkých. Presladené, romantické, milé... Každý si našiel svoje šťastie i tam, kde by ste ho nečakali. Každý, koho sa Selekcia týkala. Nie som na lopatkách, ale toto ľahké a úsmevné čítanie bolo pre mňa takým malým oddychom popri všetkom dookola.

Postavy sú naivné, ale je to rozprávka, a tak sa nemôžete zamýšľať nad detailmi, pretože táto knižka je jedným celkom. Mne osobne by stačila celá knižka len z pohľadu Maxona, pretože spoznať  jeho myseľ, bolo to najlepšie, čo som si mohla v ŠaN prečítať. No obľúbila som si i príbeh Aspenovej novej lásky. Najviac sa mi nepáčili tie kratulinké dvojstranovky o niektorých účastníčkach Selekcie, pretože to bolo až príliš neosobné a stručné. Bez príbehu. Nehodili sa tam. Avšak prekvapila ma Celeste a jej pohľad na vec i s jej príbehom. Napočudovanie.
Nedokážem túto cute rozprávku rozoberať viac, nemohla by som ju nazvať ničím prevratným, no bola milou rekreačnou doplňovačkou k celej sérii. Taká sladká bodka na koniec.

Takým milým a pokojným ukončením roka. 

Krásne sviatky a šťastný Nový rok❤
-Rony-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára