pondelok 27. augusta 2018

Láska a gelato (minirecenzia)

Musím uznať, že k tejto knižočke sa nedalo len tak ľahko dostať, no a hneď ako som ju uvidela, musela som ju mať. Toto je jeden z tých oddychových súdkov, čo spravilo moju dovolenku príjemnejšou. Bolo to také to jednoduché nesilené halabala, čo si väčšinou nevyžaduje priveľa pozornosti, no i tak pohladí jemnosťou, naštve ,,najednokopytovosťou" a rozosmeje detskou naivnou jendnoduchosťou.

Príbeh sa odohráva v Taliansku. Hlavnej hrdinke zomrie mama a ona cestuje cez polku sveta za svojim otcom, ktorého nikdy nevidela, až na americký cintorín. Príbeh bol predvídateľným spôsobom nepredvídateľný, a tak si viete predstaviť, že tu pôjde o lásku, pátranie po minulosti jej matky s jej denníkom v rukách a veľa zmrzliny.

Najkrajšie momenty knižka ponúka pri objavovaní Florencie. Chcela som tam ísť a vidieť všetky pamiatky a zájsť s nimi na zmrzlinu. Je to taký americký mix Talianska. Vlastne je to obyčajný príbeh američanov, ibaže v Taliansku. Postavy boli všetko prisťahovalci, občas prehodili nejakú tú taliansku frázu a predviedli svoje navigačné schopnosti v ich novom meste, no i tak z knihy Taliansko toľko nesršalo. Bolo to také napoly. Menej neznáme, no i tak akčné a chytľavé.

Keď tak nad tým rozmýšľam takto spätne, absolútne netuším, prečo ma taký lacný príbeh tak nadchol, no hltala som každú stránku a čítanie bolo príjemných oddychom. Nesileným milým príbehom do horúcich dní. Nič ťažké a ideálne na letné dni.

-Rony-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára